A Petőfi Kulturális Ügynökség pályázatot hirdet digitális kampánymenedzser pozíció betöltésére.
Szerinted is több figyelmet érdemel a magyar kultúra? Szívesen dolgoznál azon, hogy értékalapú tartalmaink és üzeneteink minél több emberhez eljussanak? Digitális kampányaink menedzsereként nemcsak tervezel, analizálsz, optimalizálsz majd, hanem számítunk a kreatív energiáidra is. Éppen ezért nagy előny, ha nemcsak a folyamatokra és automatizmusokra hagyatkozol, hanem képes vagy új ötletekkel is előrukkolni.
Miben számítunk rád?
Főbb feladataid: részvétel a hirdetési stratégia megalkotásában, online marketing kampányainak tervezése, teljeskörű menedzselése, azok visszamérése, optimalizálása, klasszikus hirdetéskezelési feladatok (Facebook, Instagram, Google, YouTube, TikTok).
Elvárások:
· szakirányú diploma
· 3-5 éves hirdetési tapasztalat (Facebook, Google, PPC)
· integrált kampányok tervezésben és menedzselésében szerzett releváns tapasztalat
· kommunikációképes angol nyelvtudás
· erős statisztikai és elemzői affinitás
Előnyt jelent
· megszerzett Google minősítések
· Google Tag Manager ismeret
· SEO alapismeretek
Amit kínálunk:
· versenyképes fizetés
· barátságos munkakörnyezet és heti egy nap home office
· munkához szükséges eszközök biztosítása (telefon, laptop)
· támogató csapat
Jelentkezés:
Kérjük, önéletrajzodhoz mellékelj egy maximum 1200 karakteres motivációs levelet. Mindezek mellé várunk tőled egy próbamunkát is. Kérjük, tervezd meg a Magyar Kultúra magazin Foci lapszámának hirdetési stratégiáját az alábbi paraméterek szerint:
Időszak: 1 hónap
Cél: Image és értékesítési kampány
Budget: 500.000 Ft.
Komplex hirdetési tervet várunk tőled felületekre, kampánytípusokra bontva. Pályázatod a hr@petofiugynokseg.hu címre várjuk.
Jelentkezési határidő: 2024. szeptember 29.
A munkavégzés helye:
1033 Budapest, Hajógyári sziget 132.